Klantenservice
Bij Studio Refined vinden we het belangrijk om transparant te zijn over onze werkwijze, zodat er geen verrassingen zijn achteraf. De kwaliteit en passie voor interieur en design zijn een reflectie van onze commitment om de hoogst mogelijke service te bieden aan iedereen die onze passie deelt.
Hieronder hebben we omschreven hoe we o.a. omgaan met producten verzenden, retouren en als je onverhoopt minder tevreden bent met het product wat je ontvangen hebt. Uiteraard zijn we altijd snel bereikbaar, via selectedby@studiorefined.nl. Twijfel niet om een berichtje te sturen.
We hopen dat jullie geïnspireerd raken door onze mooie selectie, unieke producten.
Bij Studio Refined vinden we het belangrijk om transparant te zijn over onze werkwijze, zo dat er geen verrassingen zijn achteraf.
lees meer
De kwaliteit en passie voor interieur en design zijn een reflectie van onze commitment om de hoogst mogelijke service te bieden aan iedere en die onze passie deelt.
Hieronder hebben we omschreven hoe we o.a. omgaan met producten verzenden, retouren en als je onverhoopt minder tevreden bent met het product wat je ontvangen hebt . Uiteraard zijn we altijd snel bereikbaar, via selectedby@studiorefined.nl. Twijfel niet om een berichtje te sturen.
We hopen dat jullie geinspireerd raken door onze mooie selectie, unieke producten.
- Bestellen en bezorgen
- Klachten en/of Retourneren
- Voorraad en levertijden
- Selected by voor professionals
- Contact opnemen
Bestellen en bezorgen
Rekenen jullie verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten.
Op welke manier leveren jullie de artikelen af?
Mocht er een artikel in je bestelling zitten van € 500,- verkoopwaarde per stuk of meer, dan leveren we jouw bestelling bij voorkeur gratis af met onze eigen bezorgservice, mits mogelijk. Mocht dit niet mogelijk zijn leveren we het af met MyParcel pakketservice.
Mocht je artikelen bestellen van onder de € 500,- verkoopwaarde per stuk, dan leveren we jouw bestelling alleen met onze eigen bezorgservice in een straal van 50km rondom ‘t Gooi. Daarbuiten wordt jouw bestelling met MyParcel (DHL of PostNL) pakketservice verzonden.
Hoe lang is de levertijd en waar kan ik deze vinden?
Per artikel wordt op de productpagina weergegeven of een artikel bij ons op voorraad is. Is deze op voorraad, dan wordt het artikel binnen 2-3 dagen afgeleverd. Na bestelling nemen we altijd even contact op om een aflevermoment te bespreken.
Is het artikel niet op voorraad, dan staat er aangegeven hoe lang de levertijd ongeveer is. Dit is per leverancier verschillend. Uiteraard houden we je op de hoogte van de bestelling.
Kan ik contact opnemen om vooraf of na mijn bestelling de exacte afleverdatum & tijd te bespreken?
Geen probleem, stuur een mailtje naar selectedby@studiorefined.nl als je even wil overleggen.
Bezorgen jullie ook ‘s avonds of in het weekend?
Dit is uiteraard geen probleem met onze eigen bezorgservice, dit gaat altijd in overleg. Als een artikel met DHL of PostNL wordt verzonden dan worden deze aflevertijden gehanteerd.
Kan ik de status van mijn bestelling en bezorging tracken?
Mocht je een vraag hebben over je lopende bestelling via onze eigen bezorgservice, stuur een mail naar selectedby@studiorefined.nl. Zendingen via DHL of PostNL kunnen via de track & trace gevolgd worden, die je van ons na verzending zal ontvangen.
Kan ik ook op andere manieren een artikel bij jullie bestellen in plaats van via de webshop?
Je kan altijd je interesse in een product kenbaar maken via selectedby@studiorefined.nl, dan nemen we vrijblijvend contact met je op.
Zijn de artikelen die op de site staan de enige producten en merken die jullie kunnen leveren?
De artikelen op de site zijn slechts een selectie van een veel breder aanbod. Alle artikelen en collecties van deze merken zijn door Studio Refined leverbaar. Daarnaast kunnen we bijna alle bekende- en minder bekende meubel/verlichting/accessoires merken leveren. Ook werken we met een enorm ruim aanbod verf (LAB Paint), wand- en raambekleding (Arte, Belarte Studio, Casamance, Elitis, Kobe, Vadain, De Ploeg etc) en meubel maatwerk. We werken met een vaste groep professionals in de uitvoering, mocht je hier gebruik van willen maken. Mail ons op selectedby@studiorefined.nl voor meer informatie hierover.
Ik ben een interieur ontwerp(st)er of architect en zou graag een samenwerking aan gaan, kan ik artikelen bij jullie inkopen?
We vinden het ontzettend leuk om samenwerkingen aan te gaan met professionals die onze passie delen. Aarzel niet om HIER contact op te nemen.
Ik heb een andere vraag over bestellen en bezorgen.
Staat je vraag er niet bij? Mail ons op selectedby@studiorefined.nl. We horen graag van je!
Klachten en/of Retourneren
Kan ik bestelde producten bij jullie retourneren?
Het kan gebeuren dat je aankoop minder aan je verwachtingen voldoet, dan van tevoren gedacht. Je hebt het recht om je aankoop binnen 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren. Na het annuleren van je aankoop heb je nog 14 dagen de tijd om het retour te sturen.
Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Studio Refined geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht neem je contact met ons op via selectedby@studiorefined.nl, waarna we even telefonisch contact opnemen.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen en onbeschadigd is.
Krijg ik mijn geld terug bij het retourneren van een artikel?
Uiteraard wordt het volledige bedrag teruggestort zodra het artikel in dezelfde staat, in de originele verpakking wordt geretourneerd. Na beoordeling van het teruggestuurde artikel wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Wordt het artikel niet geretourneerd zoals verzonden, dan kunnen we de retour helaas niet accepteren en wordt het aankoopbedrag niet teruggestort.
Kan ik artikelen kosteloos retourneren?
Een retour zending is voor eigen rekening met een pakketservie naar jouw keuze. Betreft het een defect of een verkeerd verzonden artikel dan vergoeden wij het retour sturen, of komen we het bij je ophalen.
Wat moet ik doen als er een artikel binnen is gekomen die kapot is en/of gebreken heeft?
Mocht dit onverhoopt gebeuren stuur dan zsm, maar uiterlijk binnen 14 dagen na levering, een mailtje naar selectedby@studiorefined.nl. We komen het ophalen of vragen je het artikel retour te sturen. Uiteraard vergoeden we het aankoopbedrag + eventuele kosten voor het retour zenden.
Ik heb een andere vraag over ruilen en retourneren.
Staat je vraag er niet bij? Mail ons op selectedby@studiorefined.nl. We horen graag van je!
Voorraad en levertijden
Hebben jullie alle artikelen altijd op voorraad?
Van bijna alle artikelen die op de site staan houden we (een kleine hoeveelheid) voorraad aan. Uiteraard kan het voorkomen dat een product uitverkocht raakt en we wachten op nieuwe voorraad.Per artikel wordt op de productpagina weergegeven of een artikel bij ons op voorraad is. Is deze op voorraad, dan wordt het artikel binnen 2-3 dagen afgeleverd. Is het artikel niet op voorraad, dan staat er aangegeven hoe lang de levertijd ongeveer is. Dit is per leverancier verschillend. Uiteraard houden we je op de hoogte van de bestelling. Mocht je toch even willen overleggen, mail dan naar selectedby@studiorefined.nl.
Wat zijn de levertijden van de producten?
Per artikel wordt op de productpagina weergegeven of een artikel bij ons op voorraad is. Is deze op voorraad, dan wordt het artikel binnen 2-3 dagen afgeleverd via onze eigen bezorgservice of via DHL/PostNL.
Is het artikel niet op voorraad, dan staat er aangegeven hoe lang de levertijd ongeveer is. Dit is per leverancier verschillend. Uiteraard houden we je op de hoogte van de bestelling.
Kan ik ook andere producten via jullie bestellen van deze merken?
Wij hebben een selectie gemaakt van de producten die deze merken uitbrengen. Maar uiteraard kunnen wij de gehele collectie van deze merken leveren. Heb je iets gezien van deze merken wat niet op onze site beschikbaar is? Mail even naar selectedby@studiorefined.nl, en we helpen je graag verder!
Kan ik jullie collectie ergens bekijken voordat ik het bestel?
Artikelen die voorradig zijn kan je uiteraard, op afspraak, komen bekijken. Dit geldt ook voor artikelen die niet voorradig zijn, als ze weer binnen zijn.
Wij werken altijd op afspraak. Neem even contact op via selectedby@studiorefined.nl, vermeld om welk product het gaat en we nemen direct contact op om een afspraak te maken.
Werken jullie alleen met deze merken of ook met andere?
Studio Refined kan bijna alle merken leveren op het gebied van meubilair, wand- en raambekleding, badkamer meubels & wandbekleding etc. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in maatwerk oplossingen en werken we met een vaste, vertrouwde groep professionals voor de uitvoering.
Neem gewoon even contact op als je de mogelijkheden hiervan wil bespreken via selectedby@studiorefined.nl.
Zijn de aangegeven levertijden bindend of is dit een indicatie?
De aangegeven levertijden zijn indicatief. Ze verschillen per leverancier en per product. Mocht je even willen overleggen voor je een product bestelt, neem even contact op via selectedby@studiorefined.nl.
Ik wil meerdere stuks van een artikel dan jullie op voorraad hebben, hoe gaan jullie hiermee om?
In overleg bespreken we wat de levertijd is van de additionele stuks en of het de wens is om alles in een keer geleverd te krijgen of dat we de voorraad alvast afsturen. We leveren het uiteraard gratis na.
Ik heb een andere vraag over voorraad en levertijden.
Staat je vraag er niet bij? Mail ons op selectedby@studiorefined.nl. We horen graag van je!
Selected by voor professionals
Ik ben een interieur ontwerp(st)er of architect en zou graag een samenwerking aan gaan, kan ik artikelen bij jullie inkopen?
We vinden het ontzettend leuk om samenwerkingen aan te gaan met professionals die onze passie delen. Aarzel niet om HIER contact op te nemen voor een vrijblijvende telefonische kennismaking.
Hoe gaat dit proces verder in zijn werk?
Tijdens een telefonische kennismaking, waarin we graag horen wat je doet, kunnen we verder bespreken hoe we elkaar kunnen versterken. We hebben een uitgebreid overzicht van alle artikelen die we voeren, inclusief maten, 3D files, fotografie etc. Alles om deze producten in jouw ontwerp toe te passen. Wij ontzorgen je mbt het invoeren en op voorraad brengen van deze producten en collecties.
Gelden er andere prijzen voor zakelijke klanten?
Wij hebben een specifieke prijslijst voor zakelijke, terugkerende klanten. Neem HIER contact op voor een telefonisch kennismakingsgesprek.
Hebben jullie alleen deze producten in portfolio?
Wij hebben een (ruime) selectie gemaakt van producten die deze unieke merken in collectie hebben. Zie je een ander product van dit merk die wij niet op de site hebben staan dan kunnen we dit uiteraard zonder probleem leveren. Check met ons altijd even de levertijd van dat moment voor dat specifieke product, via selectedby@studiorefined.nl.
Ik heb een andere vraag over Selected by voor professionals.
Staat je vraag er niet bij? Mail ons op selectedby@studiorefined.nl. We horen graag van je!
Contact opnemen
Heb je een vraag over een van onze diensten of producten? Neem dan contact met ons op!
Neem je contact op voor een interieurontwerp? Vul dan het contactformulier in op deze pagina.
E-mail: selectedby@studiorefined.nl
Adres: Vogelkersstraat 5, 1402 GA Bussum (geen bezoekadres)